Program szkolenia sprzedażowego

Analiza potrzeb klienta. Analiza cech dachówek i akcesoriów oraz wynikających z nich korzyści. Praktyczne zastosowanie argumentacji handlowej.

Program szkolenia

Dzień pierwszy..

  • Wprowadzenie do szkolenia.
  • Powtórzenie wiedzy na temat zasad projektowania przegrody dachowej.
  • Dachówka na tle innych pokryć dachowych i najważniejsze cechy dachówek Braas.
  • Czego szuka klient? Diagnozowanie potrzeb klienta.
  • Sztuka sprzedawania dachówek Braas.

Dzień drugi.

  • Najważniejsze cechy wybranych elementów systemu dachowego Braas.
  • Sztuka sprzedawania akcesoriów Braas.
  • Podsumowanie szkolenia.

Koszt szkolenia / Dodatkowe informacje

  • pełna odpłatność – 300 zł netto (369 zł brutto) / os.
  • Odpłatność dla uczestników programu Superdekarz – 200 zł netto (246 zł brutto) / os.