Zamawianie jeszcze nigdy nie było tak proste!

Od 20 lipca Monier BRAAS wprowadza nowy system zamówień on-line. Łatwiejsze wyszukiwanie produktów, bieżący status zamówienia oraz dostępność na urządzeniach mobilnych to główne acz niejedyne zalety systemu.

System jest łatwy w obsłudze i bardzo intuicyjny. Możliwość wyszukiwania po pełnych nazwach produktów, indeksach lub skrótach w połączeniu z filtrem według grup skutecznie upraszczają proces wyszukiwania.

Nowością jest sprawdzanie statusu zamówienia. Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważny jest czas i planowanie w biznesie, dlatego w nowym, systemie zamówień informacja o statusie zamówienia dostępna jest on-line. Potwierdzenie zamówienia wysyłamy e-mailem. Dodatkowo jest ono dostępne po zalogowaniu, gdzie można je zweryfikować oraz znaleźć szacowany koszt.

Z nowego systemu zamówień możemy korzystać również z urządzeń mobilnych – smartfonów i tabletów. Biznes się zmienia. Coraz częściej wykonujemy nasze obowiązki poza biurem. Jest to zatem niezwykle istotne ułatwienie dla tych, którzy stale są w podróży. Aby nasi klienci korzystali w pełni ze wszystkich możliwości nowej bazy stworzyliśmy krótkie filmiki instruktażowe. Zachęcamy do zapoznania się z nimi na stronie http://zamowienia.braas.pl.